HTML

Redviking

Friss topikok

  • Stray Black Lamb: Szerelmem annyira édes vagy, és olyan jó lenne most melletted lenni, és egy hatalmas puszit nyomni... (2009.06.02. 21:39) 15. hónap:)
  • luww.: édes vagy szerelmem. :) lebuktál...:P (2008.10.20. 19:23) Rég irtam...
  • ...: szeretlek szerelmem!! (2008.10.08. 22:17) Fél ééév!!! :) (L)
  • luww.: szeretlek életeeem.:) MINDENKINÉL JOBBAN.....MINDÖRÖKRE!! (2008.08.31. 16:43) Egyszerüen Imádom:)
  • luww.: ugyanezt éreztem amikor délelött hívtalak és te benn voltál a suliba....ugyéreztem h levagyok rjtv... (2008.08.28. 20:40) Nem tudom:'(

Linkblog

2009.06.02. 21:09 Redviking

15. hónap:)

Boldog vagyok! Boldog mert tegnap voltunk 15 hónaposak a párommal:) Nem is gondoltuk volna annak idején mikor megismerkedtünk. Az elején kicsit nehezen indult, aztán csak összekovácsolódtunk. Akartuk egymást de soha nem tudtunk közelebb kerülni egymáshoz. De a végén mégis csak sikerült:) Immáron 15 hónapja és ez idő alatt is egyre jobban összemelegedtünk. Nem tudom igazából leirni hogy mit is érzek. De annyi biztos hogy soha nem akarom hogy véget érjen:) Az elmúlt hétvége is nagyon jól sikerült. Pénteken bátyámmal elmentem kutyásbemutatóra, eközben a páromnak egyedül kellett eljönnie kisérre. Tudtam hogy nem fogunk visszaérni időben, ezért felhivtam mikor már majdnem itthon voltam. Hugom kiment elé a vonathoz aztán mivel falunap volt elmentek együtt. Mikor hazaértem rendbe raktam magam és rohantam hozzájuk én is. Amint odaértem és meg látott azonnal a nyakamba ugrott:) Annyira jól esett (L) Aztán sétálgattunk, néztüka műsorokat. Este felé elég hüvös lett aztán elkezdtem fázni. De nem volt mit felvenni mert hugomnak odaadtam a pulóverem:D De aztán csak visszakerült és kicsi Csii felerőszakolta rám:) Találkoztunk rengeteg ismerőssel, végül a kocsmában kötöttünk ki. Elég jó hangulat volt és nagyon jól éreztem magam. Főleg akkor mikor kicsit többet ittam már a kelleténél és gondok voltak a beszéddel. Végülis eltelt az este ha nem is olyan gyorsan de jól éreztük magunkat:) Éjszaka hazaértünk, megfürödtünk aztán én el is aludtam elég gyorsan ami a páromat nagyon zavarja:( Nem akarom megbántani:( De ha becsiccsentek kicsit és lefekszek akkor nem sok kell ahoz hogy elaludjak:S De másnap nem volt gond:) Elég soká ébredtünk fel aztán felvetettem az ötletet a páromnak hogy biciklizzünk egyet de akkor már menjünk el papám házához is és nyirjunk füvet:D Elindultunk aztán mikor odaértünk és elkezdtem nyirni a füvet rám jött a rámjövő:D Aztán babám átvette az irányitást én meg rohantam:D Az ablakból figyeltem ahogy nyirja kicsim a füvet:) Annyira aranyos volt még sose láttam igy:L Hazaértünk, aztán délután kimentünk a parkba mert hugom is fellépett a falunapon. Csakhogy amint indultunk elkezdett szakadni az eső. Nem volt öröm pedig már nagyon régen vártuk az esőt. De hogy pont akkor kezdjen el esni azt nem akartuk. De hát esett rendületlenül. Végülis mire ők következtek addigra el is állt. Ciccámmal fényképeztünk végig. Aztán utána még maradtunk kicsit de nem birta sokáig a párom és apu hazahozott minket. Megfürcsiztünk aztán lefeküdtünk és néztük a tévét. Késő este még "beszélgettünk" is aztán hamar elaludtunk megint:( A vasárnap már gyorsan eltelt. Délután mentünk vissza szolnokra. Ott meg ciccám huga lépett fel:D Mire odaértünk már végeztek is. az eső meg csak esett ahogy kell..ehh. Haza mentünk aztán tévéztünk, beszélgettünk és soook sok puszit adtunk egymásnak:) Ciccám csinált nekem kajcsit is:) Annyira aranyos:L Megfürcsiztünk aztán sokáig tévéztünk. Vagyis én mert ciccám közbe elaludt vagyis csak félálomba volt.Mikor meguntam a tévét lekapcsoltam és odabujtam babámhoz:L Akkor este még jobban éreztem magam:) Talán az az este volt a legszebb a hétvégén:) Annyira jó volt vele hogy majd felfaltam:L De csak eltelt az a hosszu hétvége is hamar:( Hamar de nagyon jól éreztük magunkat:) Alegnehezebb mindig a búcsúzás:( Olyankor annyira szeretnék vele menni vagy jöhetne velem haza:( De nem lehet sajnos:( Viszont gyönyörű lett a hétvégém:):):) Nagyon nagyon szeretem az én egyetlen szerelmem:)(L) Csillag+Én együtt!! 15 hónapja:):):):)(LL)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://redvikinge.blog.hu/api/trackback/id/tr311160097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stray Black Lamb 2009.06.02. 21:39:13

Szerelmem annyira édes vagy, és olyan jó lenne most melletted lenni, és egy hatalmas puszit nyomni az arcodra. Te vagy a világon a legédesebb. Nagyon szeretlek kincsem. :) csokol az egyetlen szerelmed :)
süti beállítások módosítása